Merhaba, bebeğim 18 aylık ve herşeyden korkuyor ve artık nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum, yanlış bir yaklaşımda bulunup çıkmaza sokmak istemiyorum.. uzun süredir evdeyiz malum otokoltuğunu eve getirdik görsün alışsın diye ancak dün arabada oto koltuğuna oturttuk nefessiz kalana kadar ağladı, çırpındı sakinleşmedi ateşe atılmış gibi.. yanında sarıldık kitaplar, oyuncaklar hiç bir türlü sakinleşmedi arabadan inince kendine geldi.. bebek arabası, asansör, ayakkabı, doktor, evdeki abajur diğer sesler komşunun sesi, su sesine bile bir anda tepki gösterip sıkıca sarılıyor.. dışarda insanlara sesleniyor el sallıyor gülücükler saçıyor.. normalde mutlu bir bebek ama bu korkuları yaşayan yada önerisi olan var mı?