Öyle bi anlatıyorlar ki , bende hemen ayağa kalkicam hiç bir ağrı sızı hissetmiycem sandım:( ama gerçekten ağrı oluyor ve sanıyorsun ki tek benim başıma geldi normal doğurupta😑 Neyse ki 40 in çıkınca baya azalıyor ağrılar merak etme , emzirdikçe de ağrıyacak bi süre bilgin olsun , emzirme rahmi toparlamaya yardımcı oluyor aynı zamanda