Kızlar gün içinde emzirip uyuttuktan sonra gazı olduğu için 15 dk içinde uyanır gazını alırım tekrar uyur. Ama her gün gün içinde aynı şeyleri yaşarken gece neden olmaz gaz? Gece emziriyorum uyutuyorum hiç uyanmaz tekrar acıkınca uyanır emip uyur yine gaz için kalkmaz neden böyledir bu durum 😀