Merhaba arkadaşlar 3 aylik bebegim aşırı iştahsız 3 bucuk 4 saatte bi 50 cc içiyor asla devamını getirmiyor. Bikac başlıkta mamaya pekmez koydukları için bebeklerin içtiğini okudum ama yapmaya korktum. Yapan yada bilgisi olan var mı. Çok caresizim zararı yoksa denemek istiyorum