Sevgilimmm Bu kadar terletmek yerine. Üzerine gelmeyecek şekilde vantilatör yada klima açsanız. Bizimde evimiz gündüz 34dereceye kadar çıkıyor. Iki haftadır hep klima açık. 27 derecede çalışıyor. Üstüne vurmuyor çok şükür sorun yaşamadık 🙏 Doktorum üşüyen bebek hasta olmaz, terleyen bebek hasta olur der.