Ceyyllan Bebegimin bi gögüsü şiş kaynanam süt birikmesi eskidende olurdu sıkardık falan dedi internette çoğu bebekte olur yazıyordu bebeklerinde böyle bir şey olan oldumu ve ne yaptınız olduysa
Pnck Ceyyllan sıkmamanız gerekiyor emziriyosanız sizn hormanlar bebeğinize gectiği için şişermiş dokunmamanız gerekiyor zamanla kendiliğnden geciyor benm bebeğimde de olmusdu sıkarsanız daha kotu olur normal bişey merak etmeyin
Momss09 Ceyyllan Sakına sıkmayın zamanla gidiyo o her bebekte oluyo banyodan sonda bebek yağıyla çok bastırmadan masaj yapabilirsiniz
nilgun41 Ceyyllan doktorum uyarmıştı 24 günlük bebeğim eğer göğsü şişerse sakin ellemeyin masaj falan yapmayın hormonlarla alakalı geçicek kendi kendine demişti etrafımda bana da masaj yap şişerse dediler sakin dinlemeyin
Pnck Ceyyllan evet aynen sizdeki hormanlar bebeğenize geçiyor o yüzden normal bir durummuş bende ilk cok korkmuştum. İki haftaya kadar sürebilir bu durum.
nilgun41 Ceyyllan Allah bağışlasın yavrularımızı benim bebeğim gündüz uykularına karşı direnmeye başladı çok az uyuyor sizde öyle bir durum var mı
Ceyyllan nilgun41 bizde tam tersi gündüz güzel uyuyor özellikle banyo yapınca ama gece 2 den sabah 5-6 ya kadar hiç uyumaz