Heide Bebelac kullanıyoruz ama doyurmuyor sanki kilosunu da pek etkilemedi acaba bska ne önerebilirsiniz?
1prens1prensesannesii Heide sma.. Kesinlikle. Bizde 12 günde 1 kilo aldırdı doktor hemen bırakın dedi
Kkubu80 Aynen canim benimkide oyle 13 günde 1 kilo almis cocuk ben şok geçirdim bende bırakacağım Hipp aldim simdi bakalim 1prens1prensesannesii Heide
Hfiliz Kocayanakannesi merhaba bu sma iki çeşit hangisi acaba benim bebegim şuan 4 aylk 1 numara ama sma optipro ve sma comfort hangisi acaba
Kocayanakannesi Heide 800 gramlık alıyoruz piyasa fiyatı 95.90 sanırım ama bg store var biz ordan alıyoruz 73 lira, son kullanma tarihi de 2022 olarak geldi bir sıkıntı yaşamadık yani
Heide Kocayanakannesi fiyatı çok iyiymiş de netden mama almak güvenilir mi onun şüphesi var. Ne zamandr oradan aliyorsunuz
Kocayanakannesi Heide bende ilk defa aldım ama 4 tane birden aldım. Son kullanma tarihi e bebekten alıyordum normalde ondan bile ilerde. Birde bg store avmlerde de olan bir bebek mağazası aslında. Bende ordan başka bir siteden almam sanırım kuzum.
Kocayanakannesi Heide canım mağaza ama İnternet üzerinden satış da yapıyor yani sitesi de var. Ben site üzerinden aldım. Bak bir istersen İnternete yazıp