Nurbeyza Kızlar benim bebeğim artık 2 veya 3 günde bir kaka yapıyor oda bikere sizce doktora gtmelimiyiz ? Ama kabız değil çünkü yaptığında katı bi şekilde yapmıyor .
taaslankara Nurbeyza normal canim benimki de 3 ay 11 gunluk bazen hafta da bir yapiyor bazen gunde iki kere ki bu cok nadirdir. 10 gune kadar normal.