gizemelifbas ben kahvaltılarımda yıyorm valla bısı de olmadı.bence cok kısıtlamamk gerek.onu yeme bunu yeme,vıtamın nerden gececek süte?ben herseyden yıyorm sağlıklı olan.bı süt ürünlerine yaklaşmıyrm aşırı gaz yapıyor dıye onun ıcnde kalsıyum takvıyesı kullanıyrm.bence bısı olmaz ye sen.