Umuthayatcan01 Merhaba kızlar 2 ay 12 günlük bebeğim var emmeyi sevmiyor emmemek için direniyor halbuki sütüm var ama sağıp veriyorum sağmakla da doymuyor acaba mama versem memeyi bırakır mı
Deletedmom276 Umuthayatcan01 sağdığınız sütünüzü biberon ile veriyorsanız meme reddi yapar, kaşık yada fincan yada eds yöntemi ile vermelisiniz. Mamaya da başladığınız zaman memelerin mamadan haberi olmayacağı için memelerde süt üretimi azalır.
anne15 Umuthayatcan01 meme reddi yasıyosunuz sizde bizde yeni düzeliyoruz cok zor gecirdik sabırlı olun ısrarcı olmadan teklif edin uyurken tutar uykudan uyandığı gibi acılmadan uykusu emzirin kasıkla vern yada kasık biberonlarla verebilirsiniz. Facebookta emzirme akademisi diye grup var danısmanlar yardımcı oluyo sizde katılın yasayanları okuyabilir soru sorabilirsiniz
dertlikerkenez Umuthayatcan01 merhaba 0552 9597696 Büyükşehir belediyesi ücretsiz emzirme danışma hattı onlarla görüşmenizde fayda var