Benim bebegimde 87 gunluk. Gece uykularını hep kundakla yaptık. O kadar sıcak ki bir kaç gün yapmayım dedim. Ama yattığı gibi uyuyan 3 4 saat uyanmayan bebegim odadan çıktığımda ağlamaya başladı aldım kundak yaptım bende. İrkilme olayına moro reflexi diyorlar. İlk 3 ay oluyormuş 4 e sarkabilirmis umarim kundak olmadigindaki sıçraması morodur ve gecer.