Premses- ameliyathaneye götürdük üstünü komple çıkardık önlük giydirdim iğne ile uyuşturdular kestiler çok kanamamış eğer çok kanasaydı dikiş olacaktı gerek kalmamış kıranı işlem sonrasın da hemen emdi emmesi çok iyi oldu benim oğlumun emmesin de çok sıkıntı vardı o yüzden kesildi