Kızlar daha önceleri çocuğumu giydirirken yıkarken falan hep kontrol ederdim bi sıkıntı var mı diye sonra çok dokunmak zarar verir diye bakmadım bir iki haftadır öyle kontrol etmedim yani sonra su bir haftadır çişini çok çok az yapıyo normalde bezleri dolu dolu olurdu bi kontrol edeyim dedim ucundaki delik hiç gözükmüyo dokunduğum zman bacaklarını cekiyo kaç gündür düzgün uyuyamıyo çocuğum, ve ucu kızarık bu durumu yaşayan varmı acaba daha önceleri ilk doğduğu zaman
çocuk cerrahisine götürüp kontrol ettirmiştim bi sıkıntı yok dendi ama su an var gibi Bebeğim daha 5 buçuk aylık bilgisi olan varmı acaba bu konuda