Liderbey Merhabalar, bebeğim çok gaz sancısı çekiyor. Son iki gündür de kakasını yapmakta zorlanıyor. Kimyon çayı çok yapan var ama daha çok minik benimki Hiç yapan oldu mu aranızda?
Avsininannesi15 Liderbey ben bebegim dogdugundan 2 hafta sonrasindan hergun 2 3 cay kaşıgi kimyon cayi veriyodum şuan 3 ayligiz hic geceleri sabahlari gaz sorunumuz olmadi hep rahat cikardik rahat uyuduk hala daha veriyorum yinede her annenin tercihleri farklidir
02Kaan12 Liderbey emziriyorsanız diz için sütten bebeğe zaten geçiyor günde bir fincan için hatta rezene de için
Birkoalaanasi Emziriyorsan kimyonlu su içebilirsin. Bebeğe lütfen baharat türevi ve bitki çayı daha henüz verme. Daha 12 günlük…
Liderbey Avsininannesi15 acaba bebeğiniz rahat bir bebekti ondan mı? Ben bugün 1 çay kaşığı verdim pek etkilemedi ama sürekli vermek doğru mu bilemedim. Baharat ya sonuçta
Liderbey AltaysMommy iki üç çay kaşığı fazla değil mi ya 12 günlük. Bilemiyoruz işte iyi mi ediyoruz kötü mü ama çocuğumuz rahatlasın istiyoruz 😔