Haticekkbkr 5.hafta atağı hariç hiçbir atak yaşamadık. 4.ayda uykuları bozuldu, huzursuzluğu vardı meğer sütüm yetmiyormuş. Atağa bağlamıştım sonradan ortaya çıktı. 6 ay 2 günlük kızım. Şöyle düşünün, atak olsa da olmasa da zaman çok hızlı geçiyor. Hamileyken hiç doğmucakmış, zaman geçmeyecekmiş gibi gelirdi. Şimdi büyüdüler bile ☺️