Minik0212 ilk doğduğunda kızımın bezinde görmüştüm hiç çiş yoktu doktora gittim turuncu leke olduğunu yetersiz beslendiğini vücudunun susuz kaldığını söylemişti çünkü sütüm gelmemişti yavrum açmış bilememiştim 😔 karnı doyduğu an turuncu leke yerine idrarı vardı.