Kumsalmina57 önemli bir şey değildir bence ama gene de içim rahat etsin derseniz doktorunuza bir danışın. Ben de kıyamıyordum kesinlikle kesmem diyordum ki yavrum saçlı doğdu bir de uzundu saçları 5 bucuk aylık bu arada. Ama sinirlenince falan saçlarını çekiştiryordu hep ellerine geliyordu saçları. Kuaför bir arkadaşım bebek saçlarını kes daha sağlıklı uzar dedi. Kısa kestik ama babasını ikna edemedim rahatlar hem diye gitti sıfıra vurdu🙄 şimdi eski resimlerine bakıp ahh ah diyorum. İnşallah eski haline döner bir an önce 😊