Tugba32 bizde de var göbek fıtığı o. Ama bizim doktorumuz üzerine bişey koyup sarmayi kesinlikle önermedi . Baskı uygulayınca tabiki içeri girer, biz kendiliğinden girip girmediğini görmek istiyoruz dedi.bende bağlamadım. Arada bi düz oluyo ,ağlayıp ıkınınca yine cikiyo ,zamanla geciyormuş çoğu ama bekleyip gorcez bakalim