Kızlar günaydın dün kayınvalidemlerdeydim eşimde işten çıktı bizi aldı eve geldik ben arkadaşlarla okey oynamaya gidicem dedi birkaç kişi saydı bizi kapıdan bıraktığı gibi içeriye girmeden gidiyorum dedi bende verdim eline anahtarı kapıyıda çarptım suratına geçtim 4 aylık kızım var aldım onuda yattım 5 gibi geldi eve yanaşmaya çalıştı uzaklaştırdım bende sonra telefonuna baktım buluştum dediği kişilerle hiç konuşmamış bir arkadaşıda ben nöbetteyim izin alırken beni karıştırma şunun yanına gidiyorum de demiş içime kurt düşmedi değil bundan öncede dışarı çıktığında arama kayıtlarını siliyordu açıkçası ne yapacağımı bilmiyorum arkadaşlarıyla her yere koşa koşa gidiyor ben gidelim dediğim zaman gitmicem deyip duruyor sürekli evet hamileydim doğum yaptım malum pandemi çocugu tek başıma büyütüyorum hamilelik kilolarım falan da yok kendime dikkat ediyorum falan ama bilmiyorum yaaa kafam karıştı