Kızım 15 günlükken saçlarını sıfıra vurduk. Kafasını örtecek kadar saçı vardı. Şu an kızım 6 ay 20 günlük ama nerdeyse hala kestirdiğimiz gün gibi saçları. Bi iki cm anca uzamıştır. Böyle olan var mı neden saçları uzamıyor ya da çok çok yavaş uzuyor ?