Arkadaşlar sağlık ocağında verilen dvit-3 damlanın paraben içerdiğini öğrenmem sonucunda araştırma yapıp içeriği temiz d vitamini takviyesi olarak bu Damla’yı aldım ve 3gündür kullanıyorum. Bebeğimin kaka sayısı arttı bu 3günde ilaç yağlı ilaçtan olabilir mi ?
doktora danışmadan başladım ben sizlerden doktor tavsiyesiyle kullanan var mı ?