Baharas Merhaba. Bende sizle ayni durumdayim hatta post ta acmistim. Siz surekli emzirin. Asla vazgecmeyin. Bana doktorum sen her agladiginda emzir dedi. Dönüşümlü olarak emzir, çişli bez sayisini kontrol et idrarini kontrol et, eger cisli bez sayisi 3 4 oluyorsa yeterli dedi. Mamayida boyle boyle azalttik. Iki gundur hic mama vermiyorum mesela. Kizimda 16 günlük.