Kızlar selam tam 4 ay önce doğum yaptım bu sabah kaltığımda regl oldum. Annem ve arkadaşlarım emzirirken adet olursan süt azalır diyorlar. Sizinfikriniz nedir? Çok üzülürüm çocuğumu emziremezsem. Zaten göğüslerimde ilk aylara göre küçüldü. Çok korkuyorum