NesAli Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz kızlar? Emzirerek sallayarak vs. Direkt yatağa koyduğunda uyuyan bebek var mı acaba 🙄 bide uyku arkadaşınız var mı?
Harvicell NesAli 40 günlük emerek uyuyor çok nadir beşiğinde yada kucakta uyuyor. Uyku arkadaşlı emzik sipariş ettim bakalım emziği tutarsa uyku arkadaşı da olacak 😊
Kkubu80 NesAli kucagimda pış pışlayarak arada meme de uyuyakaliyor çünkü bebegim kolik uyutmam baya uzun sürüyor kollarim uyusuyor artik ağlamaklı hep hic susmuyor
NesAli Harvicell benimki emziği canı isterse turuyor ya sürekli memede zaten uyurken destek olsun diye veriyorum ama uyuyo atıyo ağzından normalde ağlarken asla almıyor 🙄 uyku arkadaşı budizz diye bi ayı var onu düşünüyorum yorumları baya iyi
NesAli Kkubu80 bizimkide kolikmiş öyle demişti doktor ama sürekli ağlayan bi bebek değil sürekli memede ve çok gazlı bi bebek 🤦🏻♀️