Sumeyye1 acaba saça kullanılan sarı boya işe yarar mı ben iki sene önce bi ürün bulmuştum adını unuttum arkadaş oksidan diyor ama eczanedeki oksidan sarartmadı o zaman kullandığımda tenimin tonunu bile açıyordu ama maalesef unuttum adını ben alnıma bile sürmüştüm aldırıyorum normalde çok güzel di oksidanın iyisi miydi acaba kardeşim saçınıfa onunla turuncu gibi yapmıştı yani saçına da sürmüştü