2Prensannesiyim bizde aynı durumdayız. 3 yaş ve 6 aylık. Büyügü küçükken yaptırmaya ben cesaret edemedim. İyi bir cerrah bulamadım. Bulduktan sonra 2. Oğlumun olacağını öğrendim. Doktorumuz da kardeşi doğsun ikisini beraber yaptırın dedi. 3 yaşdan sonra yapılmasını önermiyorum dedi. Kardeşi dogdu korona çıktı yaptırmadım. 3 yaşını 4 ay geçti küçük 6 aylık. Küçüğü yaptıralım büyüğü 7 yaşını bekleyelim dedim. Eşim de öyle istemiyor ikisi beraber olsun diyor. Büyüğe de şuan yapmıyorlar. Şaştık kaldık. Görüştüğüm çocuk Cerrahı ve doktorumuza göre siz şuan yaptırabilirsiniz. Ne kadar küçük ve bezliyse iyileşmesi o kadar kısa sürüyormuş. Ve narkoza maruz kalmıyorlarmış. Benim büyük 2,5 yaşında olsaydı yarın ikisini de yaptırırdım heralde