Merhaba sevgili anneler. 4,5 aylık oğlum var. Doğduğundan bu yana anne sütü +mama olarak gidiyoruz. EDS ile veriyorum mamayı, 90,120 cc arasında alıyor. Merak ediyorum sadece mama alan bebekler kaç cc alıyor bir beslenmede. Bezleri azaldı, çok terliyor. Fazla versem kusuyor. Aklım karıştı.