Merhaba anneler oğlum 36 günlük sadece anne sütü alıyo son 1 haftadır gazı çok kötü kokuyo baya büyük insan osuruğu gibi 😂 ve kakasına 4-5 günde bir çıkıyo acaba bu etkilermi yoksa üşütüyormu ama üşüteceği bi durumda olmuyo çorapsız falan asla tutmuyorum evimde çok sıcak sadece çok terleyen bi bebek acaba anlamadan üşütüyomuyum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️