Kızlar adetim 19 gün gecikti bende tarlusal hap kullandım 6 gün günde 2 defa olmak üzere dün akşam bitti bu ilacı kullanıp ne kadar sürede adet olunuluyor bilgisi olan var mı bu arada 7 tane test yaptım adetim gelmediği için ona göre kullandım tek çizgiydi hepsi