miniktosbikannesi Selam kızlar. Sezeryan ile doğum yaptım. 7 ay sonra ilk adetim oldu. Ama şuan 15 gün oldu ve hla kanamam devam ediyor. Sizce bu normal mi. Kaç gün sürmesi gerekir. Doktora gitmeli miyim? Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim. Simdiden tesekkurler.
Habibe2746 miniktosbikannesi canim ben yaşamadim tecrubeli degilim ama dogumdan sonraki 3-4 ayda adetler duzensiz bazen fazla bazen az olur diye duymustum ama siz yine de bir kadin doguma gidin