seyda06 ola bilir. Ama sen yine de su vermeyi ihmal etme. Bu sıcakta yazık onlara. Şöyle düşün, karpuzyn da bütünü sudan ibaret ama ne kadar karpuz yesek de illa suya ihtiyaç duyuyoruz. Bebekler de öyle. Anne sütü sudan oluşsa da illaki su lazım ekstradan. Kış olsaydı gerekmezdi ama bu sıcaklarda vermek gerek, canım