Omay57 pedifen verin benim kızımda 14 aylık nerdeyse 39 olmuştu ateşi acile götürmüştük calpol verdim dedim 1 yaştan sonra calpol pek etki etmiyomuş orda pedifen vermişlerdi bide bi fitil varmış adını unuttum açık eczane bulursanız bi sorun 38in üstünde ateş olduğunda ateşi kolay yoldan düşürüyomuş