TalentedMom normal dijital tartı da 6100lü bişeyler çıkıyor biz küsüratı atıyoruz genelde dediğiniz gibi daha az çıkıyor.. zaten doktor da büyüme eğrisinin altında gidiyor ama yukarı doğru eğilim olduğu sürece problem yok çok sağlıklı bir bebek demişti.. ondan çok takmamaya çalışıyorum