Hanımlar iyi geceler. Bugün kızımı bisikletiyle dışarı çıkarmıştık. Konteyner yanından geçerken eşim sürüyordu bisikleti. Birden ağlamaya başladı. Bu ağlamayı biliyorum canı yandı dedim ama bulamadık nedenini. Eve gelince gördüm. Galiba bacağı konteyner a sürtmüş. Bayağı derisi kopmuş. Aklımdan çıkmıyor yavrum canının acıdığını bile söyleyemiyor. İçim acıyor gördükçe ben bu yaraya ne sürebilirim?