As1ioz ilk sezeryanim çok kötüydü 2 yıl geçmesine rağmen halen sert ve şişti ama ikinci sezeryanda o kadar güzel geçti şuan inanın sezeryan olduğum bile belli değil o biraz bu işi yapan doktorla ilgili işini iyi yaparsa herşey güzel gidiyor ama işini iyi yapmazsa malesef kalıyor benim ikinci doktorum bı numaraydi ♥️