0503 Kızım bugün dört aylık oldu 2 3 gündür uykusunda çok şiddetli bağırarak ağlıyo gözü kapalı halde ilk doğduğunda 40na kadar olmuştu ama bu kadar deildi şuan bunları yaşayan anneler varmı normal mi
Melekler2 0503 eğer uyanmadan ağlıyorsa ve zor sakinleştiriyorsanız gece terörü olabilir geçici ama zor bir dönem duasız uyutmayın
Zumraa12 0503 Bi bilgim yok canım ama her uyuttuğunda ihlas, Felak, nas ve ayetel kürsi oku üfle iyi gelir inşallah🤲 hamile kaldığım günden beri her akşam uyurum kızım 7 buçuk aylık hala da devam ediyorum şükür Bi sıkıntı yaşamadık