Kızlar ben 6 ay önce normal doğum yaptım. 30 gün geçtikten sonra anüste kaşıntı başladı çok kötü bi şekilde bir hafta böyle devam eddi. Sonra vajina etrafında sivilceler çıktı önemsemedim. 7 tane kadar. 5 gün sonra falan kocaman yaraya dönüştüler ama nasıl yani görseniz ve çok acıyordu 20 gün sonra kabuk atıp kayboldular. Ama şu an bile baya izleri duruyor sigara basılmış gibi ama büyük izler.. Temizliğimede çok dikkat eddim sizce bunlar nedir hala aklımda acaba kötü bişimi