Happy_boy Bugün fark ettim dişindeki beyaz şişliği. Ne olduğunu bilen var mı? Bazı yerlerde diş kisti diye okudum. Umarım öyle birşey değildir. Pazartesi doktora götüreceğim ama meraktan duramadım.
Happy_boy Neyseki doktora götürdüm. Başına gelen olursa diye bilgi olsun diye yazıyorum. Yeni doğanlarda görülen Diş İncisi ( bohn nodüllü ) diye birşeymiş. Bir süre sonra kendiliğinden kayboluyormuş.