radicalbrain merhaba malum sıcaklar bastırdı. aydında yaşıyoruz ve nefes alamıyoruz. evimi önü açık ve çok güneş görüyor. gündüzler salon kapısını açarak 17 günlük bebeğimizi sirkülasyonun olmadığı köşeye koyarak idare ediyoruz lakin akşamları çok sıkıntı çekmeteyiz. bebeğimizin ateşi yatak odamızda nereydese 37.8 -38 i buluyor. (oda sıcaklığı 31 derece). ama salonda klima açıkken (oda sıcaklığı 29 derece) ateşi normale dönüyor. benim biliğim bebeklerde 37.8 üstü ateş kabul ediliyor. siz nasıl bir çözüm buluyorsunuz?
radicalbrain ayrıca bebeğimin babası da yanıktır :) sıcağa hiç gelemez. kışın da hiç üşümez. oğlum da ona geçti galiba. bense hemen üşüyen klimadan hemen kaçan birisiyim. ama bu sıcaklarda ben bile bayılıyorum. hele emzirirken…
Cyrusunannesi Aynı sıkıntı bizde de war ya bende burda bekleyım :( 1 bucuk aylık oğlum heryeri kızarık sıcaktan ilk bebegım oldgu ıcın de ne yapacagmı bomyorum korkyorum sıcaga cıkaryorum yanar soguga koyuyorum üşür napcam bilemedm