Perimasali Merhaba kızlar. Evimiz neredeyse 30 derece çok sıcak bir şehirde yaşıyoruz. Bebeğimi çıtçıtlı kısa kolla yatırıyorum sadece. Sizce gece üstünü müslim bezle örtmelimiyim bebeğim çok terleyen bir bebek sizler nasıl yapıyorsunuz?
Sh123 Perimasali ben tek zıbınla uyutmaya korkuyorum ya napsam bilemiyorum atlet tişört şort ile yatırıyordum hatta üstüne bide çarşaf örtüyorum. İçiniz rahat etmeyecekse ince bir tülbent bile olsa örtün bence. Bende daha ince giydirmeye karar verdim şuan
Busracaglr Perimasali mutlaka bi müslin ortmelisin canim ne kadar sicakta olsa bizde bebegin uzerine kar yagar derler ortersen oda emin ol daha rahat ve guvende hissedip yatar 💕🌼
Happymother54 Perimasali aynen uyanın üstüne kar yağar derdi büyüklerimiz ne kadar doğru bilemem ama uyguluyorum ☺️ benim çocuklarımda zibinla uyuyor sadece ince kundakla bacaklarını örtüyorum ☺️ yinede sen bilirsin 🤗
Perimasali Melekizim evet öyle duydum ama inanın çok sıcak evimizin içi ve bulunduğumuz odanın camını açtırmıyorum o yüzden örtmüyorum aslında ama çokta terliyor bilemiyorum kafam çok karışık 😭
GameProMom Perimasali üzerni örtmediğim halde sabaha kadar su gibi terlemiş oluyor. Camlarda üstten açık , müslin vs eviniz sıcaksa örtüp çocuğu bunaltmayın bence 🤗
Nltka Örtüyorum ama nasıl oluyorsa gece üstündekini tekmeliyor mu napıyor üstünde olmuyor penye battaniyesi😂
Cihan Ben çoğunlukla yapmur yağan bir ülkedeyim şuan evim sıcak ama yine de örtüyorum eğer gece çok sıcak olursa ince bir şey atıyorum üstüne her ne kadar sıcak olursa olsun üstünü açık bırakın bir kaç saat sonra tenine dokunduğunda bebeğinizin kolları ve bacaklarını soğuk göreceksiniz ince bir şey atmaktan zarar gelmez
Cnskplnozk Perimasali bizimde odamız 28 derece ben çok üşüyen biriyim ben bile örtmüyorum üstümü ama söz konusu bebeğim olunca kısa kollu tulum giydirip müslin örtüyorum ama kesinlikle uyandığımda üstünde bulamıyorum aşırı terliyo benimde kızım terden hastalanacak diye korkuyorum Annelik hep endişe duymakmış bunu öğrendim
Canada10 Perimasali örtünmeyi hiç sevmiyor 10 gün öncesine kadar ince ayaklı uzun kollu tulumla yatırdım cam da açık yatıyoruz çünkü ama şu 3 gündür iyice sıcak ev 29-30 derece kısa kollu zıbınla yatıyor örtünmüyor ve cam da açık yatıyoruz ona rağmen terliyor yani üşümekten çok terlemek hasta eder evinizin ısısına göre Karar verin bence ☺️
Ebruuuuuu Bizim evimizde baya sıcak, üstümüz açık olduğu halde eşimle zor uyuyoruz. Bende çok arada kalıyordum fakat 2-3 gündür müslin dahi örtsem kızımın sıcaktan uyuyamadığını farkettim. Onun için örtmüyorum🤷♀️
Alprn4 Perimasali ben de çok oluyor diye örtmüyorum zıbınla yatıyor sabah karşı serin okursa örtüyordum ama artık çok sıcak hiç örtmüyorum çorap dahi giydirmiyorm bu ara da 2 aylık
Mincuruk Perimasali bizim de evimiz 28-29 derece ve ben sadece zıbınla yatırıyorum. Üstünü örtmüyorum ve cam da açık. İstanbulda yaşıyoruz. Zaten çok terliyor kızım. Bide örtersem iyice terler ve asıl terleyip soğumak bebekleri hasta eden şey. Bence hiç örtmemelisiniz.