merhaba.. 23 aylık bebek, çocuk.. çok ağladı az önce.. arka azıdır dıye düşündüm.. dentinox diş jeli verdim. Ama son tüketim tarihi Aralık 2019 Muş. 7 ay geçmiş :( uyudu tekrar.. bırsey olur mu? Eczacı, sağlık I arkadaş var mı aramızda.. basından böyle talıhsız olay geçen var mı.. lütfen yardım edin