Happy24 Kızlar bir iki gündür dolu dolu bez alamıyorum hatta gece hiç yapmamış oluyor, sadece anne sütü alıyor emmede sıkıntı yok, sütüm de gayet iyi hatta şüphelenip sağdım biberonla verdim yine az , yaşayanınız var mı bu durumu?
Hafsavera25 Happy24 bugün bu tarz tartışmalarda hep yazdım aynı durum bizde de var gece bezi takıyorum sabah nerdeyse tertemiz alıyorum gündüz desen akşama kadar bir bezi dolacak kadar yapmıyor ben de çok tedirginim neden böyle acaba 😔
Gamzesylu-06 Happy24 bizde aynıyız 2 3 gündür dolu dolu bez alamıyorum bende sıcağa bağladım maglum terliyorlar öyle atıyorlar diye düşünüyorum
Mom34 Happy24 benimki 19aylik artık emdi mi güzel emer yani ona rağmen bakıyorum bezi azıcık ıslak. Sizinki daha çok küçük emme kapasitesi çok düşük, emdigini de terle atıyordur. Ama şu yine gözlemleyin bakın terlemedigi zaman da idrar az ise için biz rahat olsun diye doktora götürebilirsiniz.
deryardakayra Benim yavrum da 3 aylık bizde de 2 gündür bezleri tam dolu değil değiştirirken farkediyorum ama bende sıcaklar başladı terliyo diye düşünmüştüm doğru düşünmüşüm
mikrotiannesi Happy24 Aynı dönemde oğlumda da azalma olmuştu dışkı ve idrarda gayet normal değişebiliyor şuan da çok fazla yapıyor mesela 5 aylık 🥰
anne15 Happy24 biberonla bebeğin emmesi bir olmadığı için az cıkar kıyaslayamazsınız ordan. Gün içinde azalma var mu ? Gece bizimde bezi dolmamıs oluyı sabaha rtık uyandığında gerinirjen yapıyo sanırım dolduruyo
Minikkurabiyem Bizde 3 ay 16 gunluguz aynı durum bizdede var ama idrarinda renk değişimi oldu birseferinde cok sariydi doktor bu sicaklarda su verebilirsin dedi suya hiç sicak bakmayan bir doktor kendisi bezinde aşırı azalma olmustu ayni zamanda meme reddi yapiyor bu ara vermesem. Sagip dahada susuz kalcak verdigimde memeyi istemiyor napacagimi sasirdim diger urunleri kullanmiyor siringa kaşık ittriyor bunlarida surekli sadece biberon cok zorlanıyorum