İnternette arastiriyim dedim sonuca varamadım. Doktora gideceğim zaten fakat şuan bebeğimi birakabilecegim kimsem yok kayinvalidemin köyünden gelmesini bekleyeceğim aksi halde kızımla hastaneye gidemem. Sadede geliyorum sol bacağımda baldirimda daha doğrusu siyah sert dokununca acıyan bir şişlik var ben onu çok geç farkettim yani aynada bakınca gördüm ben onu sivilce sanıyordum çünkü hiç önemsemedim 🤦 Neden gitmiyor diye baktım siyah olunca korktum. Doktora gideceğim zaten dediğim gibi ama başına gelen vardır belki çıban mıdır acaba internette korkunç şeyler yazıyor uykum kaçtı inanın 🙄