ikizannesi10 merhaba canim , ikiz annesi degilim ama biri 15 aylik, digeri 1,5 aylık 2 evladim var 🤲 ikiz gibiler ayni 😂 gündüz bende bir sekilde uyutuyorum müzik açarak felan ama gece zaten bende yorgun oldugum icin ikisini uyutamam. Eşim cok şükür cok yardımci oluyor. 15 aylık oğlumun beşigi yatak odasinda ve o beşige alışkın oldugu icin eşim oglumu uyutup beraber yatak odasinda yatiyorlar. Bende kızımla salonda yatıyorum 😂 bi keresinde yatagimi özledim diye yatak odasinda uyumak istedim ama kızım aglayinca oglum da uyandi agladi. Ve oglum ağlayinca hic susmaz, zor sustururuz. Mecbur salonda yatmak zorunda kaliyorum 🤦♀️🤷♀️ hergun yatak ser kaldır yoruldum valla 💆♀️