meliss14 kullanan tanıdıklarım şimdi yamuk / içe / dışa basma ile uğraşıyor.
Biri de yürümeye başladığından beri ne hikmetse içe basan eşim.Kayınvalidem de “yürüteç çok severdi her işimi yapardım” diye ballandır ballandıra anlatırdı.
Valla oğlumu kucakta taşımaktan kas yaptım. İlk 6 ay kolik bir bebek. sonrasında 2 emeklemek dışında 7/24 tam zamanlı ağlama mızmızlanma mesaisi vardı.
Almadım yürüteç. Sırtıma kangru ile bağladım, bebek arabasını evde açtım içine oturttum. Evi süpürceksem, yer cam silceksem de öyle yaptım.
Cılkım çıktı ama almadım.
Kullanan komşum da var, aslında yüzlerce örnek gördüm de. Komşumun kızlarının biri 10 aylıkken kalça çıkığı oldu bi de 10-15 dk koyuyordu. Diğeri kafasını yardı hızla tv ünitesine çarpıp.