Cimen canım bizim evde şiddet yüksek ses bağırış dahi yoktur çok şükür. Ama kızım 9. Ayından beri yüksek sesle motor geçince korkuyor ya da birden ben kalkınca ağlıyor. Sanırım atak dönemi ya da artık herşeyi tanıyorlar. Korktuğu için hemen dönüp boynuma sarılıyor. Sen yine de doktora sor ama ben gelişimlerimden kaynaklı diye düşünüyorum.