Besteninannesiii Merhaba , ben bugün 5 ay 18 günlük bebeğimi götürdüm. Havuza girdi sorunsuzca ve çok mutlu oldu. Masajı da yapıldı, iyice gevşedi. Düşünen arkadaşlara tavsiyem olsun. Bebeklerin o mutlulukları her şeye değer bence :)
Duru_m Besteninannesiii spa değil de yüzmeye götürdüm 3 aylıkken Bebek yüzme havuzuna daldırdılar çok keyif aldı çok hoşuna gitti 1 yaşında yüzen bebekler var çok keyifli onları izlemek 2 yaşında olup havuza balıklama Dalan’lar gördüm
eslemsiii Besteninannesiii kesinlikle çok eğlenceli oluyor bizde gidiyoruz haftada bir kızım çok seviyor ama masajı istemiyor pek öyle olunca suda biraz daha uzun tutuyoruz biz ☺️
Prensescik Besteninannesiii bende götürmek istiyorum görümcenle onun bebeğinide ama kaynanam yok o su pistir hasta edersiniz diyo 😅
eslemsiii Bernaasel biz Hatay’da bir merkeze gidiyoruz 130₺ seansı. Ama çoklu paketleri oluyor 100₺ye denk geliyor o zaman seans başı.
Besteninannesiii Prensescik biz gitmeden önce aradılar beni . Havuzu dolduruyoruz kesin gelecek misiniz dediler. Bizden sonra da boşaltıyorlardı
Besteninannesiii Ankara’da ben de 100 TL ye götürdüm. Suda iyice yorulduğu için masajı bizimki de pek istemedi sonlara doğru.