9 aylık olduk ama hala ek gıdaya resmen geçemedik. Yemiyor yemiyor . Kahvaltı farklı şeyler deniyorum yok . Meyve deniyorum yok . Akşama her akşam farklı bişeyler deniyorum yok. Hatta artık karıştırmıyorum belki tadı kötü gidiyor diye oda yok. Eline veriyorum önüne koyuyorum oyun sanıyor kızım 😂 bugün bilerek ilk defa çikolata verdim yedi bi daha verdim yine yedi vermeyince daha ağlamaya başladı 😂 çıldırmama ramak kalmış kızlar kusura bakmayın uzun oldu