hira_duru_annesi kızlaar bebeğim 2aylık ve sütüm olmadığı için mama ile besleniyor herkezden duyuyorum mama veriyorsan suda vermelisin diye sizce su verilir mi kontrolümüzde ayın 6'sında daha gidemedik bilen veya doktoruna bu konuyu danışan var mı aranızda
Beriltalay hira_duru_annesi canım ben hem mama hem anne sütü alıyor doktora sorduk mama alan çocuk mutlaka su almalı dedi hergün saz az mutlaka veriyorum
Asel hira_duru_annesi bence de verilmeli sağlık ocağı bana verme demişti ama bu sıcaklarda rahatlıyo çocuk en azından ben öyle düşünüyorum
1mom1baby Kızımda sadece mamayla besleniyo 5 aylık doktor her mamadan sonra 1 çay kaşığı su icmeli demişti hiç içmiyordu daha yeni alıştı
birmelekannesi benim oğlumda mamayla besleniyor ben günde toplam 30cc su veriyorum hem kabızlığını önlüyo hemde havarlar çok sıcak verilmesi gerekir bence
Zeynepeylul hira_duru_annesi canım benim kizim 3 aylik sadece sütle besleniyor saglik ocaklari sütle beslenen bebeklerin suya ihtiyacı olmadığını söylüyor ama ben veriyorum doğduğunda beri sonucta suyun hiçbir zarari olmaz havalar cok sıcak zaten.
Gurbettebianne hira_duru_annesi 6 aylığız ve 1 haftalıktan bu zaman a veriyorum canım. Hemde emzirirken