_yaseminturann bende sezeryan oldum. İlk zamanlar sütüm gelmiyordu 2 kere falan mama veriyorduk. 5 günlük daha bebeğim. Çok su içiyorum. Süt arttırıcı çay içiyorum. Süt arttırıcı damla kullandım. Ve suanda Maşallah sütüm var ve mamayı bıraktık. Havuç, incir, hurma ye su iç. Bak gör nasıl artacak. Ve sürekli emzir bebek yutmasa da çeksin. Çok etkisi oluyor. İnşallah seninki de artar taşar ☺️